lördag 6 december 2008

Äntligen helg

Med endast en dags ledighet hinner nog inte ens jag bli uttråkad - nu ska det bli sååå skönt med minihelg! :)
En lugn lördag på jobbet och jag hann göra bort lite saker på to do-listan samt röja undan lite i kaoset, som faktiskt snart inte längre är något kaos. Egentligen får jag inte tycka att det är skönt när det är lugnt (en charter + två bussbiljetter var dagens skörd av försäljning...), men jag tycker det i smyg iaf - jag kan ju inte gärna sälja till kunder som inte existerar...

På väg hem från jobbet blev det en snabb sväng förbi julmarknaden i Arken, men det var ingen hit, så det blev med betoning på snabb. Kanske jag skulle ta mig i kragen och genomföra en snabb dammsugning här hemma nu också och sen slänga mig raklång i soffan?!

1 kommentar:

emve sa...

Hoppas du får en skön ledig dag! :o)