torsdag 18 december 2008

Julklapparna är på g

Nu har jag hunnit med att vara på julklappsjakt i Malmö med mamma & syster, i Ystad med syster och imorgon ska jag till Kristianstad med pappa - och förhoppningsvis hitta rätt på de sista klapparna. Släkten tycker säkert det är jättekul att julklapps-gestapo äntligen (?) är hemma och tror sig strukturera upp julklappsköpen och ser som sin uppgift att se till att alla får sina önskelistor uppfyllda... ;)

På lördag kommer kusinerna till stugan och då blir det julbak! Det ska bli mysigt, och jag tänkte precis säga att jag längtar till jul - men det gör jag inte, jag vill stanna i nuet. Jag längtar till nu.
Jag vill att nu ska vara längre...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Julklapps Gestapo! Hahahaha =)

Kram

Prralin sa...

Nenny - Du skulle bara veta... :)