fredag 15 maj 2009

Dags att bli stucken igen

Innan resan till Thailand förra våren tog jag mig i kragen och tog en Hepatit A vaccination. Inom ett år var det tänkt att jag skulle ta spruta nummer 2 för att få ett skydd som räcker i 20 år. Men det där med att komma till skott och ringa någon och be om att bli stucken har inte riktigt lockat mig... både 12, 13 och 14 månader har passerat sen sist...

Men alldeles nyss så var jag duktig flicka! Har fått en tid för spruta nummer 2 om två veckor. Det gick ju faktiskt bra sist. Det kommer gå bra nu också.

Jag kan få sprutor, jag är inte rädd!

2 kommentarer:

emve sa...

You can do it!

Själv är jag så långt ifrån sprutfobiker man kan komma tror jag. Jag ger ju mig själv sprutor i magen ett par veckor varje månad så det är en himla tur. :P

Prralin sa...

Em - Usch, jag är inte avundsjuk. Sprutor är ungefär som tandläkaren för mig. Nej kanske inte riktigt lika illa. Men fråga mig dan innan det är dags igen... ;P