måndag 25 maj 2009

Det här kommer bli en spännande vecka

Denna veckan hoppas jag att det händer grejer. Eller iaf slipas detaljer som gör att det framöver kommer hända grejer. Som iaf indirekt involverar mig. Som åtminstone ger mig en tidsplan att jobba efter.


"Långhelgen" som varit: Torsdag heldag på mässan, fredag jobb förmiddag + 30-årskalas + nattfixande av grejer till mässan som ingen annan prioriterat hunnit med, lördag heldag på mässan. Lördag kväll utslagen på soffan, drömmandes om att någon fixat middag och något kul åt mig, men somnade istället. Söndag balkongsol på förmiddagen och sedan loppisrunda. Kvällen avslutades med marängswiss hos grannen, sämre kan man ha det... :)

2 kommentarer:

mamma sa...

låter som en spännande vecka, kram

Prralin sa...

Spännande vecka, jo det har det varit. Men inte gett så många svar som jag hoppats.