söndag 17 maj 2009

Nä nu jäklar

Jag upptäckte just att de tagit bort "mitt step-pass" på måndagar på träningsstället. Jag missade alltså sista steppen och tillika specialpasset dubbelstep i måndags när jag var i Göteborg. Skit!

Jag antar att detta är "nedtrappningsschemat" inför sommarschemat som kommer bli ännu mer bantat. Nån måtta får det va. Då säger jag upp träningskortet meddetbums. Hade tänkt göra det ganska snart ändå eftersom jag är på glid och troligen inte kommer vara här och träna i sommar (för jag tränar jag sååå himla mycket nu). Skit. Jag som i flera veckor sett fram emot att steppa imorgon.

Nån som har tips på bra "step-ställe" i Malmö-trakten?

2 kommentarer:

Sara (Träningsglädje) sa...

inget tips på just step men sats entré ska vara fint sägs det :)

Prralin sa...

Sara - Jag har faktiskt hunnit vara på plats i Malmö två gånger sen Entré öppnades, så jag har åkt förbi och spanat på gymmet där högst upp. Vem vet, en vacker dag kanske man gör ett besök där. :)