måndag 18 maj 2009

Effektiv ledighet

Vardagspusslet fortsätter.

Enda möjligheten för mig att "ta ut" mina 4 timmar från lördagens arbetande denna veckan blev måndag förmiddag. Så därför blev det en ledig förmiddag för mig idag. Jag har hunnit med att ringa och kolla läget på några lediga jobb (som visade sig inte vara lediga längre, men då vet jag ju det iaf), gjort första inlämningsuppgiften till den "förberedande kursen" inför marknadsföringskursen, haft telefonintervju med en KY-utbildning i Malmö som jag sökt till.
Nu ska jag fixa nåt ätbart och sen bege mig till Vägverket för att ta foto och förnya mitt körkort. (Helt otroligt att man redan haft körkort i 10 år!)

Check check check!

2 kommentarer:

Sara (Träningsglädje) sa...

shit vilken produktiv förmiddag. och du, tack för kommentar hos mig för några dagar sedan. den värmde, trots att jag stod i en mycket fördelaktig vinkel... :-)

Prralin sa...

Sara - Tack! När man väl kommer igång att bocka av alla to-do:s så är det ju inte så farligt, synd bara att man väntar så länge att listan blir låååång på allt som ska åtgärdas...
Fördelaktiga vinklar eller ej, en bild ljuger aldrig (?) eller vad är det man brukar säga?! :)