tisdag 19 maj 2009

Nu är det sluttränat!

Imorse när jag gick in för att kolla dagens träningsschema (av någon anledning var jag lite sugen på att träna just ikväll) möttes jag av det här:

Bolaget har satts i konkurs och konkursförvaltaren stänger verksamheten from tisdag 19/5.

Jaha ja, då var det sluttränat. Jag som precis bestämt mig för att säga upp medlemskapet, men de hann själva före. Jag känner iaf att jag har gjort mitt för att dra mitt strå till stacken, jag har varit medlem där i 7 år och det senaste halvåret har jag utövat ren välgörenhet genom att betala varje månad men i princip aldrig vara där...

4 kommentarer:

Sara (Träningsglädje) sa...

ja, så var det med det liksom. finns många fina gym i skåneland... ;)

Nenny sa...

Va trist. Hoppas du hittar nåt annat.
Kram

Sara sa...

Se där, vi hann bara prata om det igår o sen när du går o kollar i dag så har dom gått i konkurs. Då va det rätt mkt sanning i det jag hade hört. Rätt säkra källor med iofs.

Prralin sa...

Sara - Ja, jag ser fram emot det. Alla anledningar att nystarta är bra anledningar!

Nenny - Det gör jag alldeles säkert, var ändå på väg att säga upp medlemskapet eftersom jag ska flytta. Tror att Skånelandet har lite mer att erbjuda. :)

Sara - Japp verkar som så.