onsdag 6 maj 2009

Jag är en vinnare!

För ett tag sen hade jobbet en säljtävling tillsammans med en leverantör av hyrbilar.
Och jag vann hela tjottabalongen!

Jag sålde alltså mest (inte flest, men högst omsättning) hyrbilar av alla våra 400 säljare under en angiven tidsperiod. Jag måste få skryta med det, för det är typ de enda hyrbilar jag har sålt under det senaste året - det gäller ju att planera... :) Haha, jag hade sånt flyt att sista dagen på tävlingen så kom det in ett gäng och ville hyra bil i USA under flera veckor i sommar, så då är det ju bara att tacka och ta emot!

Och idag kom belöningen (förutom äran och möjligheten att få skryta förstås) på posten, ett presentkort på Åhléns på 2000 kr. (jag fick några alternativ att själv välja var jag ville ha presentkortet) Det blir perfekt att använda för att pimpa en ny lägenhet någon gång i framtiden! :)

3 kommentarer:

mamma sa...

grattis visst det gäller att ha lfyr ibalnd, hoppas du får något riktigt trevligt för pengarna när du återvändor till Skåne

Prralin sa...

Japp, göra av med pengar (eller presentkort) brukar aldrig vara några problem!

Sara sa...

Grattis. Inte illa. Vilken tajming alltså. Jättekul. :)