söndag 18 oktober 2009

Det finns hopp... trots flyttkaos


Jag kan inte påstå att jag gjort många knop för att förbättra mitt nya hem sen i måndags då jag packade upp ett gäng lådor. Det allmänna kaoset har känts övermäktigt och jag har inte vetat var jag skulle börja. Alltså har jag låtit bli. Och ägnat tiden åt att plugga istället (vilket iofs behövts minst lika mycket...).

Men nu känns det såååååå skönt att jag har hittat köket under allt bråte! Det behövdes att Mimmi kom hit och hjälpte mig att ta tag i det... Ett helt nytt rum! Ett kök man kan vara i! Laga mat i! Inte bara snubbla över saker i... ;)

Det firades med taco-middag vid det nyuppstådda köksbordet!

4 kommentarer:

Sara sa...

Så fint det blev. Bara sista piffet med gardiner o mattan o så. Det kommer jag o hjälper dig med till veckan.
Gott med tacos med.

mamma sa...

det är inte lite skillnad från igår då vi slet med soffan, bra gjort

mormor sa...

Ser ju riktigt fint ut. Snart får vi kanske besiktiga lägenheten?

Kattis sa...

Ojoj, grannen måste besiktiga snart det ser ju jag. Snyggt jobbat! Kanske grannen kan boka in en tid efter julhelgen.... ;) Svårare att bara kvista över nu...