torsdag 1 oktober 2009

Who is the Biggest Loser? (v 8)

Vet ni vad? Jag blev så till mig imorse när jag fick telefonsamtalet om att jag fick lägenheten och sen har mitt huvud varit fullt med lägenhetstänk hela dagen - att jag har helt glömt bort att det är torsdag, vägning och Biggest Loser.

Men det är nog lika bra det, jag är dålig mot mig själv just nu. Men - och här kommer för en gångs skull ett bra men - inom väldigt snar framtid kommer jag att ha ett eget hem och äntligen äntligen få packa upp min väska som jag i princip har turnerat runt med sen början på juli!
Ett eget hem, smaka på det! Eget hem, egen tid, egna rutiner.

Nu vet jag också var jag kommer att hålla till ett tag framöver, och ska därmed teckna medlemskap på närmsta träningsställe och komma igång med gruppträning - eftersom jag tycker det är den roligaste träningen. Jag längtar redan!

Härmed lovar och svär jag att om ett par veckor kommer jag vara på banan. Ordentligt!

3 kommentarer:

OfeliA sa...

Så är det, man behöver en bas, en trygghet för att orka med allt annat. Grattis till lägenheten. Vi får se de första BL veckorna som lite uppvärmning. Känner att jag inte riktigt kommit in i flowet ännu...Hoppas det kommer snart!

Nenny sa...

Grattis till lägenheten! Hoppas att det blir bra.
Måste vara skönt att kunna kalla nåt sitt eget igen. När flyttar du in?
Ha en skön helg!
Kram

Prralin sa...

Ofelia - Det är ingen godtagbar ursäkt för att inte ta hand om sig själv och göra det man mår bra av, men faktum kvarstår - det är betydligt _lättare_ att lyckas med detta när man känner sig "landad". Jag mår mycket bättre i knoppen när jag får känna mig "hemma" - och då kommer jag också orka se till att kroppen mår bättre.

Först ska man bara orka med flytten också... ;)

Nenny - Tack, det ska bli väldigt skönt! Jag flyttar in så snart någon med släp kan hjälpa mig flytta, förhoppningsvis redan mot slutet av nästa vecka! *håller tummarna*