måndag 26 oktober 2009

Hemtentan inlämnad

Åh så skönt, nu är hemtentan inlämnad!

Det har inte varit riktigt så hemskt som jag hade förväntat mig, det har faktiskt gått ganska smärtfritt. Visserligen ska jag väl inte ropa hej förrän tentan är bedömd också, men jag har faktiskt svårt att tro att vi inte skulle bli godkända...

Det har funkat ganska bra att "skriva i grupp", även om jag väl får erkänna att mina fingrar legat bakom 99% av orden som väl blev formulerade i text och inlämnade. Men eftersom ingen av mina projektkollegor hade något speciellt sug efter att sköta själva skrivandet så passade det ju lämpligt att kontroll-freaks-jag-som-faktiskt-tycker-det-är-kul-att-skriva-och-fundera-på-formuleringar fick sköta tangenterna... =P

Mest effektiv var jag dock den dagen då jag arbetade hemma ifrån soffan efter att jag sjukanmält mig med yrsel och illamående, och skötte kontakten med gruppen via mail, det kanske säger en del om hur jag jobbar som bäst...

Nu väntar en vecka med oppositioner, och sen ett par dagars paus innan delkurs 2 börjar!

1 kommentar:

Jenny sa...

Då skulle du varit med oss idag när vi hade möte i moderna språk-gruppen... 4 st e vi, två män och två kvinnor. Vi kvinnor undervisar dessutom i svenska.... Jissa om stackars J blev sågad på formuleringar och stavfel osv.... ;) Till sist hotade han med att köra ner data-högtalaren i halsen på mig och sätta igång metallica på högsta volym... hehehe.