tisdag 13 oktober 2009

Ingen uppackning men desto mer ansökning

Efter en heldag i skolan, snabbvisit på IKEA och middag hos mormor & morfar (jaja, jag ska fylla på mitt kylskåp, frys och skafferi... snart...) var tanken att orka packa upp en låda eller två ikväll. Men så blev det inte.

Istället blev det effektivitet a la ansökan till vårterminens eventuella studier. Inte mindre än sju kurser och en KY-utbildning hamnade i ansökningsmappen (beslutsångest, vad är det?!). En blandad kompott av kortare kurser på halvfart/distans eller på plats i Lund, hittade inget intressant i Malmö faktiskt...

När jag ändå var i leta-kurs-taget så hittade jag en kvällskurs i Photoshop i höst som jag blev sugen på...

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Oj vad då för kurs i Photoshop, det har jag varit sugen på ett tag.

Prralin sa...

Cecilia - Det verkar finnas en del olika studiecirklar/kurser som behandlar Photoshop, men den som jag tror är mest intressant för mig (och inte allt för dyr) är en via Sensus: http://www.sensus.se/Om-Sensus/RegionerNew/SkaneBlekinge/Kontorsrot/Malmo/Kommunrot/Malmo/Fotobearbetning/

Jag har mailat kontaktpersonen för att höra om det går att få lite mer info om kursen, nivå etc.