måndag 19 oktober 2009

Pluggpaus

Nu känner jag att jag är på väg in i den där bubblan som ibland kan kallas "hemtenta". Sista kapitlena i sista boken på första delkursen bör läsas ut ikväll och imorgon får vi hemtentan utdelad (om jag känner mig själv rätt så kommmer jag under den kommande veckan att slita mitt hår och undra varför i h-vete jag fått för mig att plugga, vara beredd att hoppa av, flytta tillbaks till Övik och skita i allt - men ändå till slut få ihop ett hyfsat arbete). För att göra det hela extra spännande så är det dessutom en hemtenta som ska skrivas i grupp - en utmaning så god som någon för mig som "kan bäst själv" och lever efter måttot "vill man ha något gjort får man göra det själv"...

Hörs om en vecka eller så! =P

4 kommentarer:

mormor sa...

Som du sa så går det väl som vanligt -- bra. Du brukar ju inte ge upp.

Nenny sa...

Lycka till på alla sätt och vis! Hoppas det går bra!!
Kram

mamma sa...

lycka till det går säkert bra, du brukar inte lämna ifrån dej något halvdant arbete

Sara sa...

Kom tillbaka till Övik du. Det går så bra så det.....
Nä men nog tror jag det går bra för dig/er med tentan.