söndag 18 november 2007

En skön helg

Det här har varit en riktigt skön helg. Åkte norrut igår förmiddag, lunchade i Umeå och gick sen på stan en liten sväng. Incheck på hotellet, middag med några gamla pluggkompisar och sen Winnerbäck. Jag tror att både jag och Lasse själv fick godkänt; jag kände igen i princip alla låtarna han spelade - och jag tyckte att han var bra!
Jag kommer definitivt att fortsätta digga Winnerbäck, nu kan jag dock göra det lite mer avslappnat när jag inte har något speciellt jag måste "plugga" till... :)

Sovmorgon, hotellfrukost, lite frisk luft och sen hemfärd. Hem till en städad lägenhet! Det är söndag och jag behöver inte städa! Vilket lyx, då ska jag istället svida om till myskläder, tända ljus och lägga mig i soffan och läsa Topphälsa, det kallar jag söndagslyx!

1 kommentar:

Anonym sa...

det låter som en fin helg hoppas du unnar dej fler sådana framöver, jag hoppas dessutom att den känslan som spirar inom mej, nämligen kärleken, kommer att spilla över på er andra i min omgivning, ha de gott dottern min kramizar