tisdag 13 november 2007

Gnällspik

Misstänkte tidigare idag att det var nåt fuffens på g i kroppen, det kändes inte riktigt hundra... Har varit snuvig ett tag redan + att jag ju känt mig lite febrig (men det trodde jag iofs igår berodde på stress, som kan ha den inverkan på mig ibland), och idag började vänster axel värka lite...
Dumpade träningen och tog istället en promenad ikväll. Skitjobbigt kändes det, men så har jag ju inte rört på mig ordentligt på länge heller. Fick ont i ryggen av promenerandet.
Efter en stunds soffläge känns det nu som att jag har ont överallt i kroppen, huvudet är tungt och jag fryser samtidigt som jag är varm...

7 kommentarer:

Felicitas sa...

Ajdå.. =/ Hoppas att du kurerar dig snabbt!!

Anonym sa...

huva låter som feber!! krya på dej!!!

Anonym sa...

Krya på dig!

Anonym sa...

Stackare! Bra att du lyssna rpå kroppen, de flesta i min närhet har drabbats av någon sån typ av influensa/förkylning det positiva är att de blivit pigga snabbt.. Hoppas det gäller dig med!

Anonym sa...

krya på dej, ta det lugnt och hinn i kapp dej själv tror det är bäst just nu träningen hinns nog med ändå kram

Puma sa...

Skrattade lite åt din kommentar ang skidåkning. Så brukar jag också tänka ibland. Men jag skulle aldrig erkänna det. Haha.

Prralin sa...

Felicitas > Det vill inte bryta ut, men nu är det väl bara att köra på som vanligt o så kommer det väl när det kommer!

Emelie > Tack!