söndag 25 november 2007

Howdy cowboys!

Nyss hemkommen från en trevlig, rolig, inspirerande och väldigt välarrangerad Kickoff i Göteborg. Tyvärr hade man inte möjlighet att prata med och lära känna så värst många av alla 400 deltagare, men några bekanta ansikten skymtade förbi och några nya fastnade på näthinnan.

Lördagskvällen gick i vilda västerns tecken och alla hade verkligen lagt manken till för att göra det till en trevlig kväll. Dagen ägnades åt lovord, inspiration och spännande nyheter.
Sen löstes också ett av mina julklappsproblem väldigt enkelt i och med att vi fick varsin resväska modell mindre som present, och alltså kan jag sluta fundera på vad jag ska önska mig för kabinväska i julklapp och hur jag ska kunna peka ut en som sörlänningarna kan köpa åt mig... nu får jag fylla den platsen på önskelistan med något annat enklare istället!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lät som en mycket trevlig helg. Skoj med tv-reklam också, inte illa!!