onsdag 28 november 2007

Ingenmansland?

Jag har känt mig lite off vad gäller träningen den senaste tiden. Har inget riktigt sug att träna, och även när jag tar mig i kragen och kommer iväg så är det inte sådär adrenalinsprutande som man önskar. Under gårdagens powerstrike-pass kom jag till o med på mig själv med att fladdra med tankarna och fundera på utskicken jag ska göra på jobbet... Inte bra!

Ett bra powerstrike-pass ska innebära full koncentration och fokusering. Nog för att det var jobbigt ändå, men jag vet ju att det kunde varit ännu lite jobbigare...

Men jag kanske inte ska klaga, kroppen känner sig nämligen lite stel och träningsvärksbenägen idag ändå... ;)

2 kommentarer:

Slow-Eva sa...

När det är sådär brukar jag tänka att det viktigaste är ändå att man kommer iväg och fortsätter rutinen även om det bara blir en bastu på gymet :)

Så bra jobbat!

Anonym sa...

Trist men det går alltid i vågor.. tycker du gör det bra som går dit trots lite brist i motivationen.