tisdag 7 juli 2009

Formcheck 6 juli

Jag glömde faktiskt inte bort formchecken igår; jag orkade bara inte få ner den "på papper" (eller ja, på datorn).

1 jun start
15 jun -0,8 kg
22 jun -0,8 kg (-1,6 kg)
29 jun -0,6 kg (-2,2 kg)
6 jul -0,8 kg (-3,0 kg)


Oväntat bra resultat med tanke på helgens "semesterfirande" och det faktum att jag knappt rört på mig överhuvudtaget under förra veckan. Men uppenbarligen gör jag något rätt. :)
Nu har jag en vecka med Skånebesök och lite flyttbestyr framför mig, dvs ruckade rutiner, sen kommer jag förhoppningsvis att vara ganska "landad" nästa vecka.

5 kommentarer:

Otilia sa...

Gisses va bra!!! :-)

Passa på och åk en tur ut till Höga kusten och njut av landskapet- Norrland är så fantastiskt vackert! Saknar det så. Är är det mest platt...

Nenny sa...

Grattis!! Snyggt jobbat! :)

Kram kram

Sara sa...

Härligt tjejen!! Inte illa... Grattis!! Det är bara o köra på så kommer man in i det. ;)

Träningsglädje sa...

vad duktig du är. och du, här nere i söder är det inte 13 grader. här är det badväder! :)

Prralin sa...

Otilia - Jo det är vackert här, och vi hann som tur var med lite sightseeing igår (med tanke på att det idag bara regnat hela dagen). Sen får vi ju lite "gratis-sightseeing" på fredag när vi kör söderut längs hela kusen... kanske bli lagom med ett frukoststopp vid Höga Kusten bron? :)

Nenny - Tack! Skönt att det (ibland) blir lite resultat fast att man inte jobbar ihjäl sig, då kanske man har fått in hyfsade rutiner iaf.

Sara - Tack tack!

Träningsglädje - Tack! Åhh ser fram emot södern och badväder! :)