lördag 4 juli 2009

Nedräkningen är slut!

Nu är det över!

Nu är jag arbetslös (fast jag blir egentligen inte arbetslös officiellt förrän på torsdag så det är först då jag måste komma ihåg att besöka arbetsförmedlingen), men jag väljer att kalla det för semester istället!

Nu är jag färdig med detta stället, både jobbet och stan!
Och det är så skööönt!


Den uppmärksamme kanske har noterat att det fortfarande pågår en nedräkning i högermenyn här... varför det då? Är inte nedräkningen över nu? Jo, nedräkningen till sista arbetsdagen. Men räknaren här till höger räknar ner till första lediga måndagen; en ny vecka börjar - och jag behöver inte gå till jobbet. En ny frihet. Ett nytt liv. A new beginning! Yeeeej!

5 kommentarer:

mamma sa...

lycka till me ditt nya liv, kram

otilia sa...

Grattis, nu börjar det "nya" livet. Passa på och gör alla förändringar som du vill göra.

Nenny sa...

Wohoo!! Grattis!! :)
Kram

Prralin sa...

Tack tack, I promise to make the best out of it! Men först ska jag bara njuta av att vara ledig och inte behöva stå på tå för alla andra hela tiden! :)

Cornelia sa...

Lycka till med ditt nya liv.
Själv startar jag också ett nytt liv i höst. Drar från Malmö till Kalmar, säger upp mig och börjar plugga istället.
Ibland bara behöver man göra det!
Kram och pepp