tisdag 7 juli 2009

Regn och rusk

Regn, rusk och 13 grader. Snart mitten på juli? Svensk sommar? Jo jag tror det. :)

Jag har Skånebesök sen i söndags, så det var ju tur att vi var ganska flitiga på sightseeing-fronten igår när det förvisso inte var mycket varmare, men iaf mycket torrare. Idag känns det lämpligt att börja rota i några skåp, lådor eller förråd för att förbereda för första "flyttlasset" (läs: packa bilen så full det går) som går till Skåne på fredag, mig själv inkluderad!

Efter två dagars ledighet efter avslutat jobbande kan jag konstatera att man blir trött av att ha semester. Gäääsp. Hur mycket behöver man sova för att "komma ikapp" tro?!
Det kanske är all stress och alla spänningar som släpper när jag nu äntligen kan unna mig att koppla av. Oavsett vilket så är det väldigt skönt att slippa gå till jobbet. På länge.

Inga kommentarer: