fredag 10 juli 2009

Home sweet Skåne - efter 110 mil i bil...

Kvart i fem imorse startade vi, och vid halv nio ikväll var vi "hemma" (hos pappa). Cirkus 16 timmar i bil, mat- och kisspauser inkluderat. Jag slapp köra och har bara suttit där bak och slumrat i princip hela tiden. All packning fungerade som väldigt bra något-att-luta-sig-mot-för-att-sova, och jag har säkert sovit (gott) nästan halva tiden. Jag borde alltså inte vara trött nu.

Men det är jag. Man blir seg av att sitta stilla så länge.
Så nu ska jag sova. I Skåne. I like!


Uppdaterat: Mormor sms:ade nyss att hon sett (på tv) att Foppa är i Skåne också. Så dumt, han kunde ju åkt med oss...?

1 kommentar:

Cecilia sa...

Välkommen tillbaks till Skåne! Jag är också en återvändare. Jag är född uppvuxen i Ystad; sedan pluggade jag och bodde i Uppsala i 11år och nu så har jag bott över tre år i Malmö!