torsdag 2 juli 2009

Three days to go

Nu är det nära. 3 dar kvar! :)

Nu börjar jag känna att jag har en sportslig chans att hinna "bli färdig" på dessa dagar också. Satt kvar på jobbet till kl 22 ikväll, och det var sååå skönt att få jobba undan i lugn och ro. Gå igenom alla dessa pärmar och papper och sortera ut vad jag vill ha kvar själv, och vad jag tror att min efterträdare vill ha.

När jag blir stor önskar jag mig ett jobb där jag (åtminstone delvis) kan få jobba "i fred", utan att ständigt bli avbruten av kunder i butiken, telefonen som ringer eller kollegor som ska fråga om saker som de borde veta själva (och som det ska bli väldigt intressant att se hur de tänker lösa när jag inte finns på plats och klurar ut allt åt dem).

Och ja, jag vet att kunden betalar min lön. Men ändå.

Inga kommentarer: