söndag 20 januari 2008

En ledig dag

En ledig dag idag var välbehövligt. Förutom att vila, ta det lugnt, snörvla o snyta mig stup i kvarten har jag också hunnit med att städa (det är ju söndag... jag försökte lägga mig på soffan för att vila i förmiddags utan att städa, men det gick inte att koppla av när det såg ut som ett bombnedslag...), gå en kort effektiv tur på stan (shoppade 3 par träningsbyxor och en ny klocka), laga mat och se på film.

Nu ska jag sova relativt tidigt och hoppas jag är piggare imorgon. Funderar just på om man vågar börja träna så smått imorgon, har i princip inte rört mig på en vecka så det vore skönt - men är kroppen och knoppen tillräckligt pigg för det? Det återstår att se...

Mycket vill ha mer, kan jag inte få en ledig dag till...?

2 kommentarer:

Anonym sa...

En klocka! Precis vad du behövde. Du har ju inga att skifta med.

Prralin sa...

Anonomya mormor - Klockor kan man ju aldrig få för många av! Igår blev det en till som jag hade fått span på... hade glömt bort hur trevligt det var att shoppa klockor! :)