onsdag 23 januari 2008

Envisa förkylning...

Jag blir så less! Igår kändes det som att förkylningen var på väg att ge med sig, eller iaf vara på bättringsvägen... men idag har jag känt mig betydligt sämre och har fått springa o snyta mig ungefär en gång var 5:e minut. Något irriterande. Huvudet känns smått sprängfyllt, och energin är inte på topp direkt. Så jag antar att jag får vänta några dar till på min träningscomeback...
Imorgon är det hockey, på fredag blir det soffläge efter ännu en lång arbetsvecka - men på lördag kanske man kan vara kurant igen? Jag håller tummarna för det...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanjang, hela vitpepparkorn och mycket frukt å grönt så ska du se att det snart är borta! :) Krya på dig!!

Anonym sa...

KRYA ÅP DIG!!! Hoppas du blir bättre i helgen!!!

Prralin sa...

Sofie - Frukt o grönt har jag kört på iaf, blir väl snart beroende av apelsiner... men värre beroenden kan man ju ha! Och snart är jag frisk också! Jippii! :)

Bille - Tack!