fredag 11 januari 2008

Mmm nylagad mat!

Svisch så har ännu en vecka gått! Det har varit mycket att göra hela veckan, och därför var det extra skönt (om än stressigt...) att sluta redan kl 11.30 idag.
Det är lyxigt att hinna gå o handla på väg hem och sen kocka lunch, det är inte direkt varje dag man äter nylagad mat. 90% av maten jag stoppar i mig kommer från frysta matlådor, visst det är väldigt smidigt och tidseffektivt - men mycket godare att få äta nylagad mat!

Så idag njöt jag ordentligt av min spagetti och köttfärssås-lunch, riktigt smarrigt var det!


Nu ska jag skynda vidare innan energin har runnit av mig, förhoppningen är att orka städa i eftermiddag så jag slipper tänka på det i helgen. Senare i eftermiddag blir det träning och kvällen bjuder nog på soffläge både för att läsa ut min bok, slötitta på Let's Dance och sen slutligen Modos match i Europacupen.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Mjölksyra sa...

Ha en jätteskön helg!

/Bille

Prralin sa...

Bille - Tack detsamma!