tisdag 29 januari 2008

Tips på aerobicskor... typ, tack!

Tror visst jag vaknat ur min dvala idag! :)

I julklapp fick jag pengar att köpa ett par nya träningsskor för, men problemet är att jag inte riktigt vet vad jag vill ha... jag behöver ett par nya skor att träna inomhus i, typ aerobicskor. Inte för att jag nuförtiden kör jättemycket aerobic/step, men det ska ändå lämpa sig för den typen av träning. På spinningen kör jag ju med spinningskorna, och sen har jag ett par joggingdojjor... inte världens bästa, men framåt vårkanten när jag kommit i gång med joggingen enligt planerna (!!!) så tänkte jag unna mig själv ett par lite bättre joggingskor så jag fixar både Vårruset och Tjejmilen och all träning däremellan förstås... vem har sagt att man inte kan köpa sig motivation?!

Så... det jag behöver ett par skor till är alltså "övrigt", typ powerstrike, step/aerobic och andra icke-så-sko-krävande-aktiviteter... Funkar ju naturligtvis med joggingskorna där, men som sagt - motivation går att köpa för pengar! Ett par snygga, bekväma, icke-klumpiga dojjor till hyfsat pris önskas... nån som har nåt tips?!

4 kommentarer:

Mot nya mål sa...

Hej!
Nike Shox gör apbra skor, passar till all typ av träning. Hoppas du hittar det du letar efter!
/Annelie

Anonym sa...

Behöver också nya skor och tips!

Anonym sa...

Det bästa du kan göra är att gå runt till olika sportsko butiker o fråga o prova. Personalen är utbildad och du får de skor som passar dina behov. Lycka till!!

Prralin sa...

Mot nya mål - Tack för tipset!

Bille - Hoppas vi får några bra tips här med andra ord! :)

Nenny - Jo jag vet, och jag har provat på ett par ställen... men inte direkt träffat på "rätt personal" om man säger så. Hm.