tisdag 29 januari 2008

Taggad?

Eller har jag ännu ett bakslag att se fram emot imorgon...?

Faktum är att jag nog känt mig piggare idag än vad jag gjort någon dag de senaste 2 veckorna... jag hoppas hoppas hoppas att det inte är falskt alarm! Det var väldigt skönt att vara hemma (nästan hela dan iaf...) igår, och jag antar att det var ett ganska sunt beslut. Jobbet överlevde ju faktiskt utan mig. ;)

Jag har nästan känt mig klar i skallen idag, har kunnat jobba undan lite och inte bara vänt runt bland papprena och sorterat om högarna som jag gjort den senaste tiden.. hmm... Sista två timmarna började jag dock känna mig febrig igen (det vart stressigt och jag ville hinna hem i tid), men då tog jag en ipren och sen lite frisk luft på vägen hem + mat direkt när jag kom hem gjorde nog susen. Plus lite soffläge förstås. Sen har jag diskat och orkat sitta upp vid datorn utan att känna mig snurrig också... shit vilka framsteg!

Men skynda långsamt... nu blir det dags för soffläge en stund till framför Bygglov, sen är det sova tidigt som gäller (hade vääldigt svårt att sova inatt, sov nog för mycket igår...) för imorgon måste jag vara pigg och alert då jag ska till Umeå på kurs.
Och ja, nu börjas det igen... nästa vecka ska jag hastigt och lustigt till Göteborg tre dagar på kurs också blev det bestämt idag... är jag inte tillräckligt smart redan?! ;)

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Hoppas, hoppas, HOPPAS att du blir helt frisk nu!!

Prralin sa...

Felicitas - Tack, det hoppas jag med! Och nu börjar det faktiskt se ljust ut... :)