torsdag 31 januari 2008

Skönt att lägga januari bakom sig

Ny månad, nya möjligheter! :)

Januari blev inte en så bra start på mitt nya braiga år som jag tänkt mig... Stress på jobbet och en seg jäkla förkylning satte käppar i hjulet. Men det är bara att bryta ihop och komma igen. Så lätt ger jag mig inte.

Kan iaf glädja mig med att vi gjort ett väldigt bra resultat på jobbet och vi har legat bra till på "listan" hela vägen. Summa summarum för januari så kommer vi troligen att hamna på en försäljning som handlar om ca 40% över budget. Detta trots att vi haft ovanligt stor frånvaro i form av semester, sjuka barn, kräksjuka, personliga skäl, skoldagar etc etc. Hurra för oss!
Dessutom har två av oss satt personligt rekord i försäljning, hurra för oss igen! :)

Men ny månad innebär också en stor fet nolla som väntar när man kommer till jobbet imorgon... men den nollan ska vi nog spräcka snabbare än den hinner spänna ut sin stora mage...

2 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till med era förutsättningar på arbetet, kram

Prralin sa...

Mamma - Tack tack!