måndag 21 januari 2008

Rivstart på veckan

I natt sov jag hur gott som helst (varit lite si o så med det tidigare i veckan pga halsont o snuvighet) och ville inte alls kliva upp när klockan ringde... Men sen kan man säga att det inte direkt har funnits tid att fundera på saken under dagen. Mellan kl 9 - 15 så har butiken varit full med folk i princip hela tiden, vi har inte haft en chans att svara i telefon och det har bara SVISCHAT med stora bokstäver... Phu!

Det är nu en dryg halvtimme sen passet jag ev funderade på att gå på började, och jag sitter fortfarande kvar på jobbet... så det blev med andra ord ingen träning idag. Istället 2 timmars övertid. Men det var nog lika bra det, har varit väldigt snuvig och täppt i näsan idag så det hade nog inte riktigt varit läge ändå... nu ska jag plocka ihop mina grejer och pallra mig hemåt till mat och soffläge.

2 kommentarer:

Vägen från 137kilo sa...

Hoppas att du mår bättre idag?

Prralin sa...

Vägen från 137 kilo - Nu börjar det äntligen kännas bättre, tack för omtanken!