onsdag 23 januari 2008

Igudesman & Joo



Veckans kulturella händelse; Igudesman & Joo på besök i Övik!
Nej, jag hade inte hört talas om dem för en vecka sen... och jag hade ingen aning om vad det var för något innan kvällens konsert/show. Men som den utböling man är som bestämt sig för att "ställa upp när det händer nåt i stan" (vilket för övrigt börjar bli dyrt nu när det händer saker i stan var o varannan vecka...) så var man ju tvungen att kolla läget.
Och det blev en positiv överraskning!

4 kommentarer:

Em Löfgren sa...

man kan behöva få sig lite kultur till livs ibland! jag älskar konsrter, musikaler och teater! men är alldeles usel på att pallra mig iväg på någe.. dumt dumt!!

Anonym sa...

Haha ja lite coola var dem allt :)

Anonym sa...

Lyllos dig! Jag läste om dem i tidningen förra veckan och jag blev så sugen att gå och kolla på dem!

Prralin sa...

Emliscious - Ja ibland får man ta sig i kragen, kul att vidga sina vyer lite!

Sofie - Ja udda om inte annat!

Engma - Du ser ju, det är i Övik det händer... :)