tisdag 1 september 2009

Första skoldagen avklarad

Första skoldagen gick finfint! Jag lyckades byta buss på Centralen imorse och hittade rätt och kom i tid. Visste inte riktigt hur lång tid det skulle ta att gå från Centralen så vågade inte chansa på det imorse, men det tog inte mer än 15-20 min klockade jag när jag gick därifrån i eftermiddags så framöver blir det promenerande sista biten istället...

Vi hade upprop och introduktion idag och slutade redan vid 13-tiden. Det är 94 st antagna till kursen Projektledning I, så det blir några ansikten och namn att hålla reda på... Det verkar vara en väldigt seriös och intressant kurs, men den kommer nog att vara ganska krävande. Men det känns bra, jag vill ju att det ska ge något!

Idag fick jag namn på två av tjejerna i "klassen" (det heter väl knappast klass när man är 94 st, men vad vet jag...), och båda verkade trevliga. Så nu känns det betydligt bättre att gå dit på torsdag igen. :)

4 kommentarer:

Keron sa...

Jag går också projektledning 1, tisdag och torsdag! Fast jag går ju här i Umeå, med typ 70 andra, på halvfart...

Prralin sa...

Keron - Jaså, vad trevligt! Kommer ni på några bra projektidéer då?! :)

Prralin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Prralin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.