lördag 5 september 2009

Sovit som en prinsessa

I natt har jag, för första gången på över en månad, sovit i min egen säng! Så skönt - och inte helt oväntat har jag sovit som en prinsessa, och Fritzen som en liten prins bredvid mig. :)

Dagen idag bjuder inte på nåt vidare bröllopsväder; rejäl blåst och regn i luften. Men det kan man inte göra så mycket åt. Jag trotsade vädret på morgonkvisten och gav mig ut på en liten joggingtur - och fast att det var länge sen nu så höll jag ångan uppe lika bra som sist och klarade mig med bara två gå-pauser (upp för resp backe). Tunga ben, motvind och regn stoppade mig faktiskt inte idag.

Nu ska jag turnera vidare till pappa för att låna dusch (badrumsrenovering pågår hos mamma...) och göra mig redo för eftermiddagens bröllop. Håll tummarna för att jag kommer i klänningen!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Ha det jättekul på bröllopet! Efter att ha varit så duktig som du har varit är jag säker på att du passar utmärkt i klänningen!

Prralin sa...

Cecilia - Jag kom i den iaf, och det blev en trevlig kväll. :)