söndag 27 september 2009

(Inte) den bästa uppladdningen

Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra idag. Springa eller inte springa? Det vore nog smartast att inte springa. Men jag känner mig iaf lite piggare idag. I fredags mådde jag inte alls bra, halsen var svullen och jag var nog lite febrig mest hela dagen - antagligen blev det inte bättre av att vi gick på stan hela dagen i väntan på att alla skulle sluta upp och sen gå ut och käka på kvällen. Innan det var dags för middag var jag redo att kasta in handduken och åka "hem" till hotellet och lägga mig... Men det blev en Ipren istället, och så orkade jag några timmar till.

Igår var halsen halvbra och jag hostade hela tiden istället. Lite shopping och sen en mycket välregisserad hockeymatch på Hovet. Foppa kan än!

Tidigt i säng och jag har sovit ordentligt för första natten i Stockholm (kan inte sova när jag har ont i halen). Lite bättre idag - men kraxig, hes och slö. Men jag byter om till joggingoutfit och drar till Lidingö och känner efter lite längre fram under dagen, kanske blir det bara en promenerande mil istället...

Inga kommentarer: