söndag 16 augusti 2009

Formcheck a la klänning

Igår när jag skulle hoppa i en klänning för kvällens galej tänkte jag att jag kanske för skojs skull skulle ta och prova formchecks-klänningen också. Inte för att jag trodde det hänt nåt, men ja för skojs skull helt enkelt...

Men jag fick en chock! F-n jag får inte ens på mig den?! Efter mycket om och men lyckades jag åla mig i den medan jag undrade vad i h-vete som hänt. Har jag gått upp 5 kg på en vecka eller vad?

Oj, jag hade glömt öppna dragkedjan! Hela jag var i klänningen men dragkedjan var stängd!

Före (4/8) och efter (15/8). Vänstra bilden är tagen i spegeln, det är därför det är olika sidor som visas - så jag lovar att jag har inte fuskat och fotat sidan som inte ens har någon dragkedja! Klänningen sitter som ett korvskinn på en stoppad korv, men jag är i alla fall i den... och jag har ju ett par veckor på mig tills det är dags för bröllopet.

7 kommentarer:

mamma sa...

grattis duktigt gjort men du har ju oxå rört på dej så det stått härligt till

Sara sa...

Det där var verkligen bevis om nåt att det hänt nåt. WOW liksom!!!
Fortsätter det såhär kommer den sitta löst på bröllopet. ;)
Bra jobbat!!

mormor sa...

Den kommer säkert att sitta perfekt om du fortsätter med dina sportaktiviteter. Bra gjort!

Ofelia sa...

Wow!!! Va kul att det hänt ngt och på så kort tid!!

Träningsglädje sa...

duktigt jobbat!!!! och snygg klänning!! och ja, fridens var kul - ett väldigt annorlunda ställe. vi var fullt sysselsatta med att ha koll på resten av folket som satt inklämda på sina bord medan vi satt högt uppe på ett barbord som tur var. kul pizzor med annorlunda upplägg och dessutom gooooda! ett supertips, tack!

Cecilia sa...

Wow vad duktig du har varit, jag är så imponerad!

Prralin sa...

Mamma - Japp, lite nytta har det väl gjort iaf.

Sara - Det återstår väl att se vad som händer framöver...

Mormor - Ja, dragkedjebantning verkar ju vara en bra idé. :)

Ofelia - Nästan för bra för att va sant eller hur? Ska bli intressant att se om det hänt nåt på vågen också...

Träningsglädje - Tack!!

Cecilia - Tack så mycket! :)