onsdag 5 augusti 2009

Helt färdig

Inte helt färdig som i helt färdigpackad. Men som i helt slut. Jag alltså.
Är. Helt. Slut.

Imorse hämtades soffan som jag sålt bort, och massor av flyttkartonger har blivit packade. Men efter ännu en heldag med huvudet i skåp, lådor, garderober, förråd, skrymslen, vrår och flyttlådor är jag helt färdig. Jag är trött, less, grinig, irriterad, uppgiven, trött, less, sur - och dessutom har jag träningsvärk överallt. Sa jag att jag är trött förresten?

Bläää för att flyttpacka. Påminn mig. I don't like.

Men i ärlighetens namn är det ganska nära en upplösning nu... hoppas jag.
Sen börjar den roliga flyttstädningen. Jippie!!

Jag kanske ska skita i allt och bara stanna kvar här istället?

4 kommentarer:

mamma sa...

haha det skulle du va efter allt

Cornelia sa...

Nej nej nej, kom igen nu.
Tänk på hur mycket motion det blir av packningen :-)

Sara sa...

Ja det tycker jag.. Stanna kvar! ;)

mormor sa...

Ändå vet du att du måste flytta minst en gång till, för du ska väl inte bo hos mor resten av ditt liv.