tisdag 4 augusti 2009

Mitt i flyttkaoset


Ni har hört talas om leken "inte nudda golv" va? Hos mig leker vi numera den omvända leken kallad "nudda golv" - den som lyckas hitta en bit golv att stå på vinner!

Imorse ringde väckarklockan igen och planen var ett förmiddagspass på gymmet idag också. Men jag insåg när jag klivit upp att det skulle göra betydligt mycket mer nytta om jag faktiskt kom till skott och började packa ner i flyttlådorna ordentligt. (okej, alltså träning skulle också göra stor nytta, men flyttpackningen är lite mer akut och behöver sättas fart med, om jag packar duktigt och ordentligt idag kanske jag kan få göra nåt kul imorgon?)

Så det är dagens projekt. Packa packa packa. Och jag som väldigt starkt ogillar att packa.
Jag kan säga såhär: jag HATAR att flyttpacka.

Vem har kommit på att man ska flytta egentligen?
Man kan bli stressad för mindre. Men det går faktiskt framåt. Snart är alla köksskåp och lådor tömda, och jag hoppas att det var där jag hade mina flesta pinaler...

Inga kommentarer: