torsdag 27 augusti 2009

Väl godkänd

Jag blev väl godkänd på marknadsföringskursen. Trots att jag inte kände mig riktigt nöjd med slutprovet, och trots att jag valde att inte göra marknadsföringsprojektet som krävdes för att ha möjlighet att få högre betyg, dvs mycket väl godkänd.

Det sistnämnda tror jag att min lärare är lite besviken på, för han har vid ett flertal tillfällen varit på mig och frågat om jag verkligen inte ska göra projektet då han säger sig ha sett i mina inlämningsuppgifter att jag har "MVG-kvaliteter" (oj, man tackar...). I den bästa av världar hade jag självklart siktat på MVG då jag alltid går in i saker och ting med inställningen att göra det så bra som möjligt, men just nu var det viktigast för mig att få den här kursen på papper och lära mig innehållet, inte att få ett så bra betyg som möjligt.
Och eftersom det var det som var mitt mål så har jag ju också lyckats.

Men jag tar med mig lärarens kommentar på sista inlämningsuppgiften in i min ego-boost samling, för framtida bruk:

"Mycket bra diskussion kring inlämningsuppgifterna, det gillar jag, speciellt när du funderade över 10.4 och började tänka i reella tal. Det är det som ger mig indikationer om att du har kunskap och att du använder den och ifrågasätter informationen. Man kan säga att kunskap är att ifrågasätta och fundera och vrida på information och det tycker jag att du visar. Jag tycker definitivt att du skall lämna in projektarbetet. Men det är du som avgör det."

3 kommentarer:

Träningsglädje sa...

kul, grattis!!!

Sara sa...

Så duktig du är vännen!

Prralin sa...

Tackar tackar, värsta egot! :)