måndag 10 augusti 2009

Biggest Loser hang around


Sara och Karin har nyss kört igång Who is the Biggest Loser? 2.0, och jag och Ofelia har bestämt oss för att hänga på utmaningen och peppet från dessa träningstokar lite från sidan. Som äkta Biggest Loser hang arounds. :)

All cred till ovan nämnda Sara och Karin för upplägget och inspirationen! Men jobbet får vi nog göra själva... ;)

Who is the Biggest Loser? pågår 18 veckor framöver. Målet är att gå ner 10 kg 13 kg på dessa veckor. Resultatet redovisas på torsdagar.

Update: Eftersom jag smygstartat min formcheck tidigare i sommar så har jag valt att bygga vidare på detta och ändrar därför mitt Biggest loser mål till totalt 13 kg minus efter dessa 18 veckor.


Wish us luck!

8 kommentarer:

Träningsglädje sa...

i wish you luck - now YOU do the work! :)

Sara sa...

Härligt. Kommer gå bra vännen. Det klarar du!! Heja heja! Kör hårt.

mamma sa...

lycka till, skulle du vilja får du gärna försöka fixa mat till oss alla här i skåne så kanske även jag kan försöke orka vara med

Keron sa...

Vad kul! Ska följa er med spänning!

Prralin sa...

Träningsglädje - Ska ske!! :)

Sara - Japp, jag kan ju om jag vill...

Mamma - Jag kanske inte orkar fixa mat till alla i Skåne, men till några utvalda kanske jag kan göra det. Fast då får ni äta det som bjuds.

Keron - Låter bra det! :)

Lina sa...

Låter toppen. Jag skulle gärna vara med på något liknande, men om jag gick ned tio kilo skulle jag inte må så bra, tror jag. Fem skulle nog vara bättre för mig.

Prralin sa...

Lina - Det är fritt fram att hänga på, och självklart får man sätta sina egna mål som passar en själv. :)

Anonym sa...

Hej!

Tillbaka efter semestern. Men måste packa upp, handla mm. i kväll. Invägning blir först i morgon fredag för mig...Och egentlig start blir i morgon för mig. Hur har det gått för dig?