fredag 28 augusti 2009

Fel håll

Skulle jag inte ha ett gäng bra dagar framför mig nu? Jag trodde vi kom överens om det (eehhh, jag och bloggen alltså...)?

Tydligen inte... Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig kände jag mig plötsligt alldeles frusen och febrig. Något som också skulle kunna förklara värken i benen som kommit smygande under eftermiddagen...
Jag letade upp en Ipren och tog på mig raggisar, pyjamas, fleecefilt och täcke - och låg och huttrade i sängen en timme innan jag somnade. Vid 4-tiden vaknade jag av att jag svettades som en gris, jag skojar inte, sängen var dyblöt och jag fick byta sängkläder (inkl täcke och kudde) för att kunna somna om...

Idag känner jag mig helt okej. Inte sjuk. Men är det nåt på gång? Svettades jag för att jag var lite väl påpälsad eller för att jag hade feber? Oavsett vilket så tror jag att jag ska ta det lilla lugna idag, jag får avvakta och se vad som händer helt enkelt... den planerade joggingturen hoppar jag över, och åker istället till mormor och morfar och relaxar. Ikväll måste jag vara pigg nog att orka äta kräftor...

2 kommentarer:

Keron sa...

Krya på dig!

Prralin sa...

Keron - Tack så mycket!