söndag 20 december 2009

Ibland får man trotsa rekommendationerna



Där jag just nu befinner mig på Österlen är det vackert väder - vindstilla, ingen snö i luften och solen skymtar mellan varven. Men ryktet säger att vädret inte är riktigt lika stillsamt på andra ställen. Visserligen hade jag inte haft nåt emot att bli insnöad i stugan och bli kvar här fram till jul, men jag borde visst vara på jobbet imorgon och jag har en och annan julklapp i Malmö som jag skulle behöva transportera österut. Så det är lika bra att ge sig ut innan det blir mörkt, och välja de stora vägarna istället för småvägarna (det valet gjorde jag inte igår när jag körde hit och det var inte ett av mina klokaste val...).

Wish me luck!

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

kör försiktigt

mamma sa...

kör försiktigt kram