måndag 7 december 2009

Nytt jobb - nya möjligheter?

Ja, det återstår att se. Jag avvaktar att uttala mig om nya jobbet tror jag. Jag fick ingen wow-känsla idag direkt, men så var det ju också första dagen för mig... och mina närmsta kollegor verkar också ganska nya på sina poster (även om de till skillnad från mig är gamla i gamet), och ingen verkar veta riktigt vad som ska göras.

Men som sagt. Tålamod.

Kvällen har förutom promenad hem från jobbet bjudit på att försöka ta mig igenom två veckors post och reklam, hämta bilen (som inte mår så bra - den måste ha saknat mig...) i Lund, middag och lite fix hos mormor & morfar och hämtning av Fritz. Jag känner mig väldigt tung i huvudet och tror att jag ska satsa på en tidig kväll i säng, jag ska ju upp tidigt imorgon igen. Det är jag inte van vid.

1 kommentar:

Nenny sa...

Hoppas det känns bättre idag på nya jobbet!