fredag 4 december 2009

Örnsköldsviks schlagerartister klara


För några dagar sen presenterades artisterna för nästa års Melodifestival. Den 6 februari finns dessa på plats i Övik; Jessica Andersson, Ola Svensson, Pain of Salvation, Jenny Silver, Frispråkar'n, Salem Al Fakir, Anders Ekborg och Linda Pritchard.

Jessica, Ola och Salem pekas redan ut som favoriter. (Var det inte förresten Jessica som slutat med schlagern? Jag har bestämt för mig att jag läste något löp i våras "Därför slutar jag med Melodifestivalen". Inte för att jag kunde bry mig mindre, men jag vet att jag funderade på dels varför det skulle vara en "nyhet" att "sluta" med Melodifestivalen, och dels hur man kan "sluta" med detta... Ja men uppenbarligen har hon börjat igen.)

Planen är att även jag ska vara på plats i Övik den 6 februari. Det är ju faktiskt bara två månader dit. Så länge ska jag nog klara mig utan Öviksluft. Det går ju faktiskt att leva i Malmö också. :)

2 kommentarer:

mormor sa...

Vi längtar efter dig alla tre. Fritz får noja ibland o rusar till dörren o sitter där o "låter". Morfar behöver hjälp med att sätta upp gardinen i sovrummet som han råkade välta ner häromdan när han skulle hänga upp julhjärtat. Nån kommunal fixare accepterar han ju inte, så jag får leva gardinlöst tills du kommer hem. Men ha det så gott under resten av din semester. Kram.

Sara sa...

Det är tveksamt det måste jag säga... Är nåt speciellt i Öviksluften tror ja allt!! ;)