måndag 14 december 2009

Two down one to go

Fick precis reda på resultatet från den individuella hemtentan som jag stångades med för några veckor sen. Den blev väl godkänd och jag är faktiskt stolt över mig själv att jag lyckades åstadkomma det på bara en dags skrivande, men jag kom in i ett bra flow då vill jag minnas. Men framför allt är det sååå skönt att kunna bocka av även tenta nummer två (av tre) på kursen.

Återstår alltså "bara" en (grupptenta), och den lämnas in i version ett imorgon... Pga detta så har precis hela helgen ägnats åt plugg; 13 timmar i lördags och 7 timmar igår. Inte direkt den bästa återhämtningen efter första veckan på nya jobbet eller den bästa uppladdningen för vecka två. Men vad gör man inte. Har man gett sig in i leken får man leken tåla. Förhoppningsvis återstår inte alltför mycket arbete innan version två ska in i början på januari. Åhh vad jag önskar att pluggandet tar slut! Påminn mig om jag börjar prata om att "det vore ju kul att läsa en kurs eller två" igen - att nej nej nej, det är inte kul att plugga.

Tur att det är så himla kul att jobba! ;)

2 kommentarer:

mamma sa...

du e redi du tjejjen, bra gjort, du fixar nästa del osså

mormor sa...

tyckte inte det lät så kul efter första veckan på nya jobbet. Bra gjort med tentan!