måndag 28 december 2009

Jysk har gjort det igen

Ja, varit trevliga alltså.

Med tanke på att jag under min livstid än så länge bara råkat på två (!)trevliga Jysk:are så är det en händelse väl värd att nämna. Förra gången det hände (för nåt år sen) vill jag minnas att det stod "Ny på jobbet" på tjejen som råkade vara trevlig. Hon hade antagligen inte hunnit fullfölja Jysk-skolan än. Och killen som jag idag träffade på måste ha varit en extrajobbare över mellandagarna. Nån annan förklaring kan jag inte tänka mig.

2 kommentarer:

ofelia sa...

Va fint du fått det! Har blogspot fler mallar nu, eller har du snickrat ihop den här själv? Jag vill också göra om lite! :-)

Prralin sa...

Ofelia - Tack! Jag har laddat hem en mall från ourblogtemplates.com som jag själv har justerat och pimpat så den passar mitt tycke och smak. :)