onsdag 23 december 2009

Julgodis och snöbollskrig... och en bock

Dan före dopparedan... Lille julafton!

Nu är jag på plats i stugan med mormor & morfar och kusinerna och inväntar julafton och tomten! Vi har producerat julgodis och haft snöbollskrig - seriöst med fort och allt. Eftersom termometern letat sig över nollan är det perfekt kramsnö. Men det är jobbigt med snöbollskrig - värsta träningspasset! Phu!

Jag läste precis i ICA-kuriren att julbocken i Gävle bloggar, så nu måste jag in och läsa hur han egentligen känner sig efter att ha blivit nerbränd inatt...

3 kommentarer:

Louise sa...

du får skicka bilder sen på msn :)

Nenny sa...

Vad härligt det ser ut! =)
Hoppas det var en skön jul!
Kram

Prralin sa...

Louise - I will! Påminn mig bara om jag glömmer bort... :)

Nenny - Det var det absolut!!