torsdag 5 november 2009

Biggest loser goes Formcheck

Ny vecka nya möjligheter. Eftersom alla mina Who is the Biggest Loser-kompanjoner har avslutat eller pausat sin Biggest Loser-medverkan, och jag ärligt talat inte tycker det är så kul att leka Who is the Biggest Loser mot mig själv, så följer jag strömmen. "Who" kan ju liksom bara bli jag själv då, hur jag än vänder och vrider på det. Men jag döper istället bara om det till Formcheck, det är ett namn som känns lite mer okej att köra med mig själv! Vägning kommer att fortsätta ske på torsdagar och resultatet kommer fortsätta visas i högermenyn...

Och idag blev det 1,0 kg minus, visserligen ska man då ha med i åtanke att det var 1,4 kg plus förra veckan. Men ändå. Sägs det inte att man ska leva i nuet? ;)

5 kommentarer:

Sara sa...

Bra jobbat.
Helt rätt man ska leva i nuet! :)

Kram

Cecilia sa...

Ett kilo är ju jättebra! Vem kommer ihåg förra veckan. Imorgon är det dags för mig, och jag tror veckan har gått bra.

Ofelia sa...

Yes, men snart är jag tillbaka. Bara laddar om lite!! Träningsväskan är packad. Kostkonceptet klart.
:-)

Prralin sa...

Sara - Tack och japp!

Cecilia - Precis, vem minns förra veckan?! Hoppas det går bra för dig imorgon. :)

Ofelia - I'm waiting for you!!

Nenny sa...

Grattis till minuset! Snyggt jobbat!
Ha en skön helg!
Kram