söndag 29 november 2009

Biverkningar?

Nej, faktiskt nästan inte en enda. Av sticket i armen alltså. Lite lite småfebrig på kvällen samma dag som jag fått sticket, och lite känningar av halsen (som brukar vara bland det första jag känner av om jag håller på att bli dålig). Men det hade jag sovit bort till igår. Nu är jag lite öm i armen kring sticket, men inte alls så farligt.

"Trötthet" anges visserligen också som en möjlig biverkning, men jag vet inte om jag kan skylla gårdagens trötthet på sticket. Det kan lika gärna ha varit vanlig trötthet. Fast i och för sig, det är ju dumt att inte skylla på sticket så länge man kan. Det är klart att det var stickets fel att jag var trött igår... och idag... och kanske tom imorgon.


Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

Nenny sa...

Ja så länge du inte börjar gå baklänges så... ;)

Ha en skön första advent!

Kram

Prralin sa...

Nenny - Haha, precis man får vad glad för det lilla!