onsdag 18 november 2009

Sol?

Såhär ser väderleksrapporten ut på min superstart-sida just nu. Jag undrar just var i Malmö som solen befinner sig? Hur stor är stan egentligen?! För där jag befinner mig så är det i alla fall regn, rusk och utlovad storm på hög nivå. Jag lovar att jag inte tänker gå ut ikväll.

Jag önskar att regnsmatter mot fönsterrutorna och svischande storm gjorde mig pluggsugen. Men tydligen inte. Faktum kvar står dock - att jag måste producera en hemtenta. Imorgon kommer det flera olika företag till skolan för att föreläsa på "Projektets dag", och inför det borde jag vara väl påläst om ett par olika diskurser som jag ska lyssna efter, analysera och därefter redogöra för i lilla tentan. Men hur svårt kan det va, det är väl bara att sätta sig och läsa?! Just det.

På tal om plugg så fick jag igår kväll en lite rolig kommentar på det här inlägget. Tur jag skrev nåt snällt. :)

2 kommentarer:

mormor sa...

Här var det minsann inte bara regnsmatter mot rutorna. Högtrycks-spruta rakt på fönstren.Det hördes!

Prralin sa...

Mormor - Haha! Blev balkongerna snygga då?!