söndag 29 november 2009

Chokladfestival i Örnsköldsvik


I senaste numret av Tidningen 7 kan man läsa att det nästa år arrangeras en Chokladfestival i Örnsköldsvik den 8-9 maj. Det låter trevligt - och gott! Ett tips för den som funderar på att besöka Örnsköldsvik med andra ord. (Och ja, massor av andra tips går att få från mig också - jag skulle nog kunna knäcka extra som marknadsförare för stan. Men det kanske inte verkar så seriöst att göra det på distans från Malmö? Därför passar jag på när jag faktiskt är in town. Örnsköldsvik.)

Sötaste lilla Lucia-tåget i bakgrunden på bilden kommer från butiken Korgen i Örnsköldsvik. Ett tips det också!

8 kommentarer:

mamma sa...

ohh va gulligt luciatåg, ett sånt vill jag me ha

mormor sa...

håller med!

Anonym sa...

Ser gott och trevligt ut :-)

Sara sa...

O det söta luciatåget är mitt! :)

Keron sa...

Ja, verkligen! Nu i efterhand har jag verkligen förstått att det har skett en viss personlig utveckling med allt det här ringandet och allt vad det har varit :) Från början var jag tvungen att mentalt förbereda mig mellan varje samtal och gruvade mig men nu ringar jag både den ena och den andra utan att tänka (på gott och ont) =)

Nenny sa...

Chokladfestival låter ju livsfarligt... Tur att jag inte bor där ;)
Men luciatåget är sött!
Kram

Kattis sa...

JAG VILL HA!! Luciatåget alltså... är det köpt i år? Isåfall har man ju chans på det... :)

Prralin sa...

Kattis - Japp det är köpt häromdan bara, har du tur finns det kvar! :)