tisdag 10 november 2009

Gnäll

Tungt huvud och ont i bihålorna. Eller ja, "ont" kanske inte är rätt ord, det känns mer uppsvällt och "tryckande". Jag brukar aldrig ha ont i bihålorna. Men det verkar inte som den här on-off-förkylningen har någon lust att ge med sig... Igår kände jag mig ganska pigg. Idag däckade jag på soffan och sov 1,5 timme i eftermiddags när jag kom hem från skolan. Jag drog mig upp och ut på en promenad för lite frisk luft, men nu har jag landat i soffan igen och trots en Ipren så är det dunka-dunka inne i huvudet och innanför pannan, ögonen, näsan och kinderna...

Suck!

Och så var det det här med vaccinationen mot Svininfluensan också. Det är min (och alla andra i min åldersgrupp) tur den här veckan. Det är alltså dags att ta ett beslut. Typ nu. Pest eller kolera. Vaccin eller influensa.

4 kommentarer:

Träningsglädje sa...

vilken osis du verkar ha. krya på dig!!

Sara sa...

Vaccin - helt klart!
Krya på dig.
Kram

Anonym sa...

Nej va jobbigt.
Krypa på dig nu!!!

Nenny sa...

Usch usch. Krya på dig!
Kram